سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گامی موثر در طراحی سایت فروشگاهی موفق

 

چگونگی طراحی سایت در مشهد فروشگاهی یکی‌از دست اندرکاران مهمی میباشد که نقش به سزایی برای وبسایت های تجارت الکترونیک داراستساخت سایت فروشگاهی غالب قادر است به مشتریان یک تجربه کاربری بهتر و بالقوه که سبب به فروش بیشتر خواهد شد را القا نماید.

به همین خواسته در‌این نوشته سعی در این داریم تا از روش تعدادی ایده در باب طریق افزایش و طراحی وب با شما سخن کنیم. ( طراحی وب فروشگاهی در مشهد )

واکنش نخستین مهمترین و گزینش کننده ترین برهان در روءیت کرد یوزرها نسبت به وبسایت شماست، پس این مجال طلایی را از دست ندهید!

این موقعیت خیلی مشابه یک دکان در معاش حقیقی شما میباشد، در‌حالتی که برای اولیه توشه وارد یک مغازه گردید و یک دکان کهن و به هم ریخته را ببینید، احتمالا حیث منفی به شما القا می شود و سریعا دکان را رخنه‌ می‌کنید. این موضوع برای یک دکان آنلاین هم درست میباشدفکر کنید درصورتی که شما در یک برگه اینترنت قرار گرفته اید که دارنده پباده سازی نامناسب و تصاویر کیفیت خوب تحت یا این که فونت های نامناسب باشد، چه حسی به شما انتقال می یابد؟

ساخت وب سایت فروشگاهی

پس در هنگام طراحی وب سایت فروشگاهی این مقاله را مدام در ذهن خویش داشته باشید و مدام پیش از مبادرت به پباده سازی نگاهی به رقبا خویش بیاندازید و نکات ضعف و قدرتشان را آنالیز نمائید. اطمینان نتیجه ها فرمایید که عمل شما کامل و بدون نقص در اکنون انجام میباشد!

از تصاویر با با کیفیت استعمال نمایید و مطمئن گردید که همگی ی تصاویر شما دارنده ظواهر دارای انسجام و یک شکلی میباشد چون این فرمان مهمترین دلیل در مراقبت زیبایی وبسایت شما می باشد.

UX Design اکنون به برهان مهم در طراحی وب تبدیل شده‌است که در مقاله ها قبلی دراین مورد به تفضیل کلام کرده ایم.

نوشته‌علمی دارای ربطبالاتر از محتوا و پیوند ها: چرا UI و UX برای جستجوگرها بسیار اساسی میباشد؟

استفاده کننده پسند بودن یک سایت این اطمینان را به شما می‌دهد که یوزرها بازه زمانی دوران کافی را در وب سایت شما سپری میکنند.

چون بدترین بخش ماجرا جایی میباشد که پایانی چیزی که مشتری برای خرید و جستن یک کالا نداند به کجا برود و چه‌گونه کالای متبوع خویش را توصیه دهد.

پس مطمئن گردید دسترسی به کل محصولاتتان سهل وآسان میباشد و استفاده کننده به صحت می تواند به هر آنچه نیاز داراست دسترسی پیدا نماید.

دسترسی سهل به داده ها تماس
بزرگترین استدلال بعداز طراحی وب سایت استفاده کننده پسند دسترسی سهل مخاطب به داده ها تماس و فرم های تثبیت توصیه شما می باشد.

مراقبت اسم تجاری و مارک خویش
اصلی میباشد که تصویر اسم تجاری خویش را در هر پلتفورمی که استعمال میکنید، سازگار نگه دارید و این مشتمل بر تارنما شما هم می‌گرددبه عنوان مثال در صورتی‌که شما یک کمپانی جامه عروس می‌باشید، احتمالا می‌خواهید یک وبسایت شیک و خاص داشته باشید یا این که از جمله در شرایطی‌که شرکتی میباشید که محصول ها صنعتی و ماشین آلات ساختمانی را ارائه میدهید رغبت دارین خصوصیات تخصصی دستگاههای خویش را اکران دهید.



واضح میباشد، همگی ی این موردها بدین مورد بستگی دارااست که در چه حوزه فروشگاهی کار می کنید، براین اساس مطمئن گردید و خودتان بپرسید که چه‌طور میخواهید مارک خویش و پیام خویش را از روش طراحی وب فروشگاهی اکران دهید؟

گزینش یک پالت رنگ اثبات
به لحاظ می‌رسد که از نقطه لحاظ گذشته، گزینش یک پالت رنگ بسیار اصلی میباشد، پس وقتی که اسم تجاری سایت فروشگاهی خویش را تعیین می کنید در صورتیکه پیش از این رنگ خویش را برای لوگو تجاری خویش گزینش نموده اید. این رنگ را در وبسایت خویش به طور یک پالت رنگی دارای انسجام استعمال نمائید.

گزینش رنگ های دیدنی مدام یک ایده خوب برای جذب بیشتر یوزرها شما میباشد.

علاوه بر تعیین رنگهایی که به خیر با یکدیگر سازش دارا هستند، بایستی بدانید که رنگ های خاصی میتوانند معانی مختلفی داشته باشند. این چیزی میباشد که تحت عنوان نظریه رنگ شناخته می‌گردد از جمله در ذیل یکسری مثال از معنا رنگ ها آورده شده‌است.

نوشته ی علمی دارای ارتباط: تاثیر گزینش رنگ مطلوب در ساخت وب سایت

سبز: یک رنگ مثبت میباشد که در معنای طراوت و تازگی، و هر شخصی به راحتی قادر است این رنگ را قبول نماید. و بیشتر برای فروشگاههای اینترنتی که به حوزه کشاورزی متعلق میباشند کاربرد دارااست.

زردرنگ: رنگ پر‌نور که میتواند شور و به روزی را نشان دهد.

نارنجی رنگ: یک رنگ جذاب و جادویی میباشد که قادر است آیتم اعتنا و آیتم استعمال برای همه تارنما های فروشگاهی و شرکتی قرار بگیرد. ولی این نکته قابل توجه را فراموش نکنید که به کارگیری بیشتراز حد از این طیف رنگی می‌تواند شرایط تهاجمی در وبسایت شما به وجود بیاورد.

قرمز‌رنگ: این رنگ، می‌تواند القا کننده هیجان و شور به یوزرها باشد. شاید بتوان اعلام‌کرد این رنگ را می توانید برای فروشگاههای اثاثیه آرایشی و محصول ها دارای ربط به کار گیری فرمائید.

بنفش: یک رنگ سلطنتی لاکچری که قادر است نشان دهنده ی توان سازمانی شما باشد.

آبی‌رنگ: یک رنگ ملایم که معمولا برای تارنما های خدماتی به کارگیری می‌گردد.

سپید: یک رنگ توانمند که شم پاکیزگی و بی گناهی را ساخت و ساز می نماید. برای سایت های مینیمالیستی به کارگیری میشود چون میتواند صلح و آشتی آمیز باشد.

سیاه: یک کدام از دیگر از رنگ های کارکشته میباشد که برای برند های highend استعمال میگردد و یک تصویر درخشان را در ذهن کاربر ساخت و ساز می نماید.

پس از تعیین رنگ متبوع خویش همت فرمایید تا حد قابلیت از برنامه خردسالان ها و تکنیک های گرافیکی به تارنما خویش به کارگیری نمایید که موجب جذب یوزرها به تارنما شما گردد.